چگونه یک شرکت خوب بازسازی پیدا کنیم؟

اشتراک گذاری :

چگونه یک شرکت خوب بازسازی پیدا کنیم؟ | ویژگی‌های یک شرکت بازسازی خوب

در یکی دو سال خانواده‌های بسیاری به دلیل رشد خیره‌کننده قیمت مسکن، از خرید خانه نوساز و جدید چشم‌پوشی کردند و تصمیم گرفتند منزل کنونی خود را بازسازی کنند یا خانه‌های چند سال ساخت را بخرند، بازسازی کنند و در آن ساکن شوند. در این وضعیت، افراد زیادی هم تقاضای مردم برای بازسازی خانه را دیدند و تصمیم گرفتند خدمات بازسازی ارائه دهند. به همین دلیل است که الآن برخی از مردم برای انتخاب یک شرکت خوب بازسازی دچار سردرگمی و تردید می‌شوند و واقعاً نمی‌دانند که بازسازی منزل خود را به چه شرکتی بسپارند.

آن‌ها معمولاً این سوالات را مطرح می‌کنند که چگونه یک پیمانکار خوب پیدا کنیم؟ ویژگی‌های یک شرکت بازسازی خوب چیست؟ چگونه به یک شرکت بازسازی ساختمان اعتماد کنیم و بازسازی منزلمان را به او واگذار کنیم؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ می‌دهیم و مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت بازسازی خوب را بیان خواهیم کرد.

1. تجربه، سابقه و نمونه‌کار؛ مهم‌ترین مولفه‌های یک پیمانکار خوب بازسازی

یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها برای انتخاب یک پیمانکار خوب بازسازی، تجربه و سابقه کار اوست. برای درک تجربه و سابقه‌کار او می‌توانیم به وب‌سایت پیمانکار مراجعه کنیم و نمونه‌کارهای آن مجموعه را ببینیم. به عنوان مثال شرکت تهران ایده با حدود 20 سال سابقه کار در زمینه بازسازی ساختمان، در وب‌سایتش بخشی تحت عنوان پروژه ها در نظر گرفته است تا علاقه‌مندان بتوانند به این صفحه مراجعه کنند و نمونه‌کارها و سبک کاری این شرکت را بهتر درک کنند.

در تصاویری که کارفرماهای حرفه‌ای از نمونه‌کارهایشان به شما نشان می‌دهند، باید «تصویر قبل و بعد» به چشم بخورد. در واقع شما باید بتوانید تصویر فضا را قبل از بازسازی و بعد از بازسازی توسط شرکت مورد نظر تماشا کنید تا به درک بهتری از میزان تخصص، خلاقیت و نوآوری شرکت مورد نظر برسید.

در حال حاضر افراد مختلفی وارد عرصه بازسازی شده‌اند و به همین دلیل شناخت درست و اعتماد کردن به شرکت‌ها کار آسانی نیست. بهترین راه برای شناخت شرکت‌ها، مشاهده نمونه‌کارهای آن‌هاست.

2. پیشبرد کار به صورت مهندسی؛ یکی دیگر از ویژگی‌های یک شرکت بازسازی خوب

شرکت‌های بازسازی حرفه‌ای و کاربلد، کارهای خود را در سه حوزه «مکانیک، برق و معماری» به صورت حرفه‌ای و مهندسی پیش می‌برند و هیچ کاری را بدون برنامه، محاسبات و نقشه‌کشی لازم، انجام نمی‌دهند. از طرفی تیم اجرایی این شرکت‌ها هم بسیار ماهر و باتجربه هستند و می‌دانند که چگونه طرح‌ها و برنامه‌های تیم مهندسی را بدون نقص و درست، جلو ببرند.

3. برانگیختن تحسین و تأیید مخاطبان و مشتریان؛ یک معیار بسیار مهم دیگر

در حال حاضر و با وجود وب‌سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی مختلف، می‌توان به‌راحتی از نظر مردم در مورد یک کسب و کار یا پیمانکار بازسازی آگاه شد. با یک جستجو در رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام می‌توانید پیج کسب و کار مورد نظر را بررسی کنید و ببینید که نظر مخاطبان در مورد عملکرد شرکت مورد نظر چیست؟ همچنین می‌توانید در وب‌سایت پیمانکار، نظرات افراد را بخوانید.

بعضی افراد این سوال را مطرح می‌کنند که اگر نتوانستیم در رسانه‌های اجتماعی، چیزی در مورد آن شرکت پیدا نکنیم، چه کنیم؟ در این صورت می‌توانید از بین نمونه‌کارهای شرکت، یک مجموعه شناخته‌شده را بیابید، با آن مجموعه تماس بگیرید و نظرشان را در مورد شرکت مورد نظر جویا شوید.

معمولاً شرکت‌های معتبر بازسازی خانه، دفتر، مطب، کلینیک و غیره، در رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایتشان، تحسین همگان را برمی‌انگیزند و در صورت وجود انتقاد، به‌زیبایی و با احترام کامل به آن پاسخ می‌دهند. این شرکت‌ها معمولاً کارهای خود را به‌راحتی در معرض دید عموم قرار می‌دهند و چیزی برای مخفی کردن ندارند؛ چون از حرفه‌ای و تخصصی بودن کارشان مطمئن هستند. همچنین مخاطبان هم بدون هیچ سانسوری، در مورد کارها نظر می‌دهند، سوال می‌پرسند و جواب می‌گیرند.

4. دادن مشاوره و اطلاعات بسیار مفید به مخاطبان و مشتریان قبل از عقد قرارداد

یکی از ویژگی‌های یک شرکت بازسازی خوب و حرفه‌ای این است که قبل از عقد قرارداد، اطلاعات بسیار خوب و کارسازی در اختیار مخاطبان و مشتریان خودش قرار می‌دهد و دوست دارند گره‌ای از کار مشتری، باز کند. در واقع این شرکت‌ها قبل از عقد هرگونه قراردادی، اطلاعات مستند و مستدلی برای رفع نیاز و مشکل مخاطبان در اختیارشان قرار می‌دهند تا نسبت به مشکل و روش‌های حل آن، به آگاهی خوبی برسند.

توجه داشته باشید که بعضی شرکت‌ها، از ترفندهای بازاریابی استفاده می‌کنند تا نظر مثبت مشتریان و مخاطبان را جلب کنند و قرارداد را با مشتری ببندند. زمانی که قرارداد بسته شد، بعضی شرکت‌ها واقعاً به گفته‌های خودشان عمل نمی‌کنند و راهکارهایی که بیان کرده بودند را در پروژه، پیاده‌سازی نمی‌کنند. از این جهت می‌گوییم که باید نمونه‌کارهای شرکت را ببینید تا متوجه شوید که آیا شرکت، راهکارهایی که به شما ارائه می‌دهد، قبلاً هم اجرایی کرده است یا خیر!

5. قرارداد کاملاً شفاف، واضح و مشخص در تمامی ابعاد خصوصاً بُعد مالی

شرکت‌ها و پیمانکارهای حرفه‌ای و باتجربه در زمینه بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی، معمولاً قرارداد کاملاً شفاف، واضح و روشنی در اختیار مشتریان خود می‌گذارند. این قرارداد به‌گونه‌ای است که تمام ابعاد پروژه در آن مشخص شده است و فرد با نگاهی به این قرارداد می‌تواند به درک دقیق و درستی از ابعاد مختلف پروژه، خصوصاً بُعد مالی آن برسد. در نتیجه اگر قرارداد از نظر مالی، شفاف نیست یا احساس می‌کنید که مشکلی در آن وجود دارد، می‌توانید از پیمانکار بخواهید که آن را شفاف‌تر و واضح‌تر کند و دوباره در اختیار شما قرار دهد تا مطالعه و امضا کنید.

شفافیت قرارداد، یکی از اعتمادسازترین عوامل در مورد یک پیمانکار یا شرکت بازسازی است. به محض اینکه مشاهده کردید که قرارداد پیمانکار خصوصاً در حوزه مالی، شفاف نیست، جا دارد که بررسی‌های بیشتر در مورد عقد قرارداد با پیمانکار انجام دهید.

6. گارانتی و پشتیبانی پروژه؛ یکی از مهم‎ترین معیارهای یک شرکت بازسازی حرفه‌ای

یکی از متداول‌ترین مشکلات و ایرادهای پروژه‌های بازسازی، گارانتی و پشتیبانی آن‌هاست. بسیاری از شرکت‌های بازسازی، این گارانتی را به مشتریان خود نمی‌دهند و در قرارداد هم چیزی در مورد آن نمی‌نویسند و همین موضوع باعث می‌شود که بین کارفرما و پیمانکار، مشکل ایجاد شود؛ زیرا بعضی از وسایل نیاز به آب‌بندی دارند و معمولاً کارکرد درستی در ابتدای کار ندارند. اینجاست که کارفرما با شرکت تماس می‌گیرد و اشکال به‌وجودآمده را مطرح می‌کند. شرکت‌های بسیاری در این مواقع برای مراجعه به محل و رفع مشکل، درخواست پرداخت وجه برای رفع مشکل می‌کنند.

شرکت تهران ایده و سایر شرکت‌های حرفه‌ای معمولاً برای پروژه‌های خود گارانتی و پشتیبانی در نظر می‌گیرند تا در صورت وجود هرگونه مشکل، تیم اجرایی خود را به محل اعزام و مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون هزینه، حل و فصل کنند.

7. صداقت و اعتماد در کلام، تعهد، تخصص، ریزبینی و ارتباط محترمانه با مشتریان

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و اساسی که در هنگام انتخاب پیمانکار بازسازی باید مد نظر داشته باشید، صداقت و اعتماد در کلام پیمانکار است. تعهد، تخصص، ریزبینی و ارتباط محترمانه و موثر با مشتریان، چند مورد از ویژگی‌های اخلاقی و انسانی است که یک پیمانکار خوب بازسازی دارد.

تهران ایده؛ شرکتی خوش‌نام و باتجربه در زمینه بازسازی و دکوراسیون داخلی

در این مقاله 7 مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پیمانکار یا شرکت بازسازی حرفه‌ای را بیان کردیم. در صورتی که قصد دارید یک شرکت خوب بازسازی پیدا کنید، می‌توانید در مورد چندین شرکت تحقیق کنید و در نهایت شرکتی را انتخاب کنید که از ویژگی‌های مذکور در این مقاله، برخوردار باشد.

شرکت بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی تهران ایده از سال 1387 تاکنون مشغول فعالیت تخصصی در زمینه بازسازی فضاهای گوناگون از جمله ساختمان‌ها، منازل، دفاتر کار، مطب‌ها، کلینیک‌ها و مراکز درمانی و تجاری مختلف است. این شرکت همواره کوشیده است که نیاز مشتریان و مخاطبان خود را با تکیه بر تخصص، تجربه و تعهد برآورده کند و خدمات خود را با قیمتی منصفانه و درست ارائه دهد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سبک کار شرکت تهران ایده، واگذاری پروژه بازسازی مورد نظر خود به این مجموعه یا دریافت مشاوره، کافی است با شماره 88707414-021 تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

افتخارات و گواهی‌های تخصصی بازسازی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان هزینه های بازسازی!
اطلاعات خود را وارد کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید